E-L 10-21, P 10-19 @ Solaris

seebialus ZEN by Hyti

Toode saadaval ainult e-poes. Ettetellimine.

 99.00

Muutused algavad väikestest nüanssidest, mistõttu võib pisiasjadel olla suur mõju. Seda saab öelda ka ZEN seebialuse kohta. Kandva tähenduse annavad esemele kaks nüanssi: materjal ja otstarve. Ülimalt kirgast soodaklaasi, mida Eestis pole siiani saanud ümber töödelda ega taaskasutada, on nüüd võimalik seebialuste kujul ringlusse lasta. Valida võib värvitute ja värviliste seebialuste vahel, kuna esimesed on toodetud kunagistest auhindadest, meenetest ja kingitustest, teised aga HYTI stuudio tootmisjääkidest. Nii võib iga keskkonnatundlik inimene mõelda seebialuse ostust kui kingist kestlikule eluviisile. Seebialuse kuju kutsub omakorda kasutama vedelseebist kümme korda keskkonnasäästlikumat tükiseepi. Nii nagu seebialuse peale mahub asjakohane ese, mahub selle sisse ajakohane idee.

Teksti autor Jan Kaus

Seebialus ZEN on konkursi RoheAsi võitja.

TOOTEINFO

Materjal: klaas
Mõõdud: kõrgus 28 mm/ pikkus 115 mm/ laius 75 mm
Kaal: 480 g

Iga seebialus on unikaalne ja valmistatud käsitööna Eestis.

Seebialust ei tohi pesta nõudepesumasinas.

Tutvu Disaineriga
Kaal1 kg
Kategooriad: , ,

Anne-Liis Leht

Looduslik ja läbipaistev Hyti

Hyti – see on klaas tänapäevases vormis, mis kannab endas paljajalu üle hommikuse kaste astumise tunnet.

Kord paistab päike, kord puhub vinge tuul, kuid hetk, mil jalatald maad puudutab, on alati ehe ja vahetu. Võid olla kaugel oma juurtest ja kodumaast, kuid see tunne on kusagil alles.

Hyti disainer Anne-Liis Leht on hiidlane. Hiiumaa looduses käib ta end laadimas ja inspiratsiooni ammutamas ka nüüd, kui töökohaks on stuudio Tallinnas Kalamajas. Kaubamärgi nimigi on mugand Hiiumaa kohanimest Hüti, kus 17. sajandil tegutses Eesti esimene klaasivabrik.

Hyti kaubamärki iseloomustab lihtsus, funktsionaalsus, käsitsi tehtud eseme kordumatus ning äratundmisrõõmu või üllatust tekitav väike kiiks. Masstoodangust küllastunud maailmas on uuesti ausse tõusnud meistri puudutus, isiklik side eseme, selle looja ja kasutaja vahel.

Kuna klaas on tehniliselt keerukas materjal, nõuab tootearenduses enim lihvimist kasutusmugavus. Hoolimata ülesande keerukusest või just selle tõttu on Anne-Liisi kireks toidunõude disainimine. Suurim väljakutse on valmistada omanäolisi esemeid, mida suurtootmine ei võimalda.

Hyti missioon on teadvustada klaasi eeliseid moodsate tehislike materjalide ees. Klaas on ilus, puhas ja taaskasutatav ega muuda toiduainete maitset.

Designer Image
Updating…
  • Ostukorvis ei ole tooteid.