Eesti ja Jaapani majandusliku ja kultuurilise koostöö aktiveerimiseks algatas Eesti Disainerite Liit koostöös Ettevõtluse Arendamise Sihtasutusega projekti Eesti Disainipäevad Jaapanis.
24 ettevõtet osaleb 20-22.11.2019 Tokyo messil Interior Lifestyle Living ning sellele järgneval kahepäevasel Eesti disaini ja elustiili tutvustaval üritusel Yokohamas 23-24.11. Eksponentide hulgas on 3 suurt mööbliettevõtet ja enam kui 20 disainerit oma väikefirmadega sh Eesti Disaini Maja, kes esindab Jaapanis 13 disainibrändi.
40 liikmeline Eesti delegatsioon soovib tutvustada Eestit ning häid Eesti tooteid. Eesmärk on algatada erinevaid koostöövorme, alustades kultuuriturismist kuni kaubanduskokkulepeteni. See, et Jaapanis kasvab huvi ja nõudlus Põhja-Euroopa disaintoodete järele, annab lootust, et ka Eesti kvaliteettooted jaapanlastele huvi ja osturõõmu pakuvad.
Eesti disaini tutvustavad üritused algavad oktoobris Osakas. Esitamisele tuleb jaapanikeelsete subtiitritega Reet Ausi dokfilm “Moest väljas” ning Hankyu kaubamajas on müügil Eesti moeaksessuaarid. Yokohama üritusel esineb Mari Kalkun ning lisaks disaini hüpikpoele pakutakse ka Eesti toitu ja jooke. Programmis on ka haridusele ja lastele pühendatud töötoad.
Erineva kultuuri ja regulatsioonide poolest tuntud Jaapan on paras väljakutse nii mahuka projekti läbiviimiseks. Ettevalmistusteks on kulunud aasta, mille jooksul osavõtjad on tutvunud Jaapani ärikultuuriga. Õnnestumisele on kaasa aidanud Eesti disaini esindav ettevõte ja PR eksperdid Jaapanis ning töökas Eesti tiim.
Disainiöö ajal külastasid Eestit kolme tuntud ajakirja esindajad (Casabrutus, Elle Decor Japan ja Nikkei Design), kes avaldavad enne üritusi lugusid Eesti ja meie disainerite kohta.
Projekt on saanud toetust Kultuuriministeeriumilt, Kulkalt ning EAS-lt Euroopa Regionaalarengu Fondi Loomemajanduse meetme raames. Eesti Disainerite Liit (EDL) on mittetulundusühing, mis esindab üle 150 disaineri. EDL-i tegevused on suunatud ühiskonna teadlikkuse tõstmisele disaini tõhususest ja kasutajasõbraliku keskkonna arendamiseks. EDL korraldab konkursse, seminare, töötubasid, näitusi, disainifestivali DISAINIÖÖ (aastast 2006). EDL annab välja Eesti disainiauhinda BRUNO ning on asutanud Eesti Disaini Maja (2010). Eesti disaini reklaamimiseks välismaal on EDL loonud kaubamärgi Size Doesn’t Matter (2014), kokku on ekospositsioonid olnud 16 riigis, mille eest on EDL saanud ka välisministri autasu.
Euroopa Komisjon märgib oma Euroopa loomemajanduse aruandes Disainiööd ühe tähtsa tegurina Tallinna loomemajanduse arendamisel.
Eesti sisustuselementide bränd WOH võitis disainiauhinna Red Dot: Product Design 2020. Eesti kaubamärgi WOH ja disainer Margot Vaaderpassi ühistööna valminud innovaatiline riidepuudeseeria WOH Hanger võitis hinnatud rahvusvahelise disainiauhinna Red Dot: …
28. mail avati Solaris keskuses näitus Eesti Kunstiakadeemia aksessuaari- ja köitedisaini õppesuuna ja Eesti Disaini Maja ühisprojektist, mille tulemusena valmis väikeaksessuaaride kollektsioon. Aksessuaaridisaini osakonna bakalaureuseõppe 3. kursuse üliõpilased said ülesandeks …
Asi iseenesest Asi ei oleSelles, etAsjade maailmOn vastik. EtViskame asjad ära! Asjata arvad, etSiis asienesestLahenevad asjad ära. Asjadel on algusJa lõppÜhel asjal on valgusTeisel on sära Paljude asjade algusOn garaažIdufirmad …
Terve septembrikuu oli Arhitektuurimuuseumis avatud näitus “Luther ja Isokon. Teedrajav arhitektuur ja vineermööbel”. Inspireerituna vineeri ajaloost ja Lutheri tehase pärandist algatas Eesti Disainerite Liit (EDL) projekti, mis aitab tutvustada Lutheri tehase välisesinduse …
Eesti Disainipäevad Jaapanis
Eesti ja Jaapani majandusliku ja kultuurilise koostöö aktiveerimiseks algatas Eesti Disainerite Liit koostöös Ettevõtluse Arendamise Sihtasutusega projekti Eesti Disainipäevad Jaapanis.
24 ettevõtet osaleb 20-22.11.2019 Tokyo messil Interior Lifestyle Living ning sellele järgneval kahepäevasel Eesti disaini ja elustiili tutvustaval üritusel Yokohamas 23-24.11. Eksponentide hulgas on 3 suurt mööbliettevõtet ja enam kui 20 disainerit oma väikefirmadega sh Eesti Disaini Maja, kes esindab Jaapanis 13 disainibrändi.
40 liikmeline Eesti delegatsioon soovib tutvustada Eestit ning häid Eesti tooteid. Eesmärk on algatada erinevaid koostöövorme, alustades kultuuriturismist kuni kaubanduskokkulepeteni. See, et Jaapanis kasvab huvi ja nõudlus Põhja-Euroopa disaintoodete järele, annab lootust, et ka Eesti kvaliteettooted jaapanlastele huvi ja osturõõmu pakuvad.
Eesti disaini tutvustavad üritused algavad oktoobris Osakas. Esitamisele tuleb jaapanikeelsete subtiitritega Reet Ausi dokfilm “Moest väljas” ning Hankyu kaubamajas on müügil Eesti moeaksessuaarid. Yokohama üritusel esineb Mari Kalkun ning lisaks disaini hüpikpoele pakutakse ka Eesti toitu ja jooke. Programmis on ka haridusele ja lastele pühendatud töötoad.
Erineva kultuuri ja regulatsioonide poolest tuntud Jaapan on paras väljakutse nii mahuka projekti läbiviimiseks. Ettevalmistusteks on kulunud aasta, mille jooksul osavõtjad on tutvunud Jaapani ärikultuuriga. Õnnestumisele on kaasa aidanud Eesti disaini esindav ettevõte ja PR eksperdid Jaapanis ning töökas Eesti tiim.
Disainiöö ajal külastasid Eestit kolme tuntud ajakirja esindajad (Casabrutus, Elle Decor Japan ja Nikkei Design), kes avaldavad enne üritusi lugusid Eesti ja meie disainerite kohta.
Projekt on saanud toetust Kultuuriministeeriumilt, Kulkalt ning EAS-lt Euroopa Regionaalarengu Fondi Loomemajanduse meetme raames.
Eesti Disainerite Liit (EDL) on mittetulundusühing, mis esindab üle 150 disaineri. EDL-i tegevused on suunatud ühiskonna teadlikkuse tõstmisele disaini tõhususest ja kasutajasõbraliku keskkonna arendamiseks. EDL korraldab konkursse, seminare, töötubasid, näitusi, disainifestivali DISAINIÖÖ (aastast 2006). EDL annab välja Eesti disainiauhinda BRUNO ning on asutanud Eesti Disaini Maja (2010). Eesti disaini reklaamimiseks välismaal on EDL loonud kaubamärgi Size Doesn’t Matter (2014), kokku on ekospositsioonid olnud 16 riigis, mille eest on EDL saanud ka välisministri autasu.
Euroopa Komisjon märgib oma Euroopa loomemajanduse aruandes Disainiööd ühe tähtsa tegurina Tallinna loomemajanduse arendamisel.
Related Posts
Eesti disainil üks Red Dot juures!
Eesti sisustuselementide bränd WOH võitis disainiauhinna Red Dot: Product Design 2020. Eesti kaubamärgi WOH ja disainer Margot Vaaderpassi ühistööna valminud innovaatiline riidepuudeseeria WOH Hanger võitis hinnatud rahvusvahelise disainiauhinna Red Dot: …
EKA aksessuaari- ja köitedisaini õppesuuna ja Eesti Disaini Maja pop-up Solarises!
28. mail avati Solaris keskuses näitus Eesti Kunstiakadeemia aksessuaari- ja köitedisaini õppesuuna ja Eesti Disaini Maja ühisprojektist, mille tulemusena valmis väikeaksessuaaride kollektsioon. Aksessuaaridisaini osakonna bakalaureuseõppe 3. kursuse üliõpilased said ülesandeks …
Toimus Eesti Disaini Maja garaažimüük
Asi iseenesest Asi ei oleSelles, etAsjade maailmOn vastik. EtViskame asjad ära! Asjata arvad, etSiis asienesestLahenevad asjad ära. Asjadel on algusJa lõppÜhel asjal on valgusTeisel on sära Paljude asjade algusOn garaažIdufirmad …
Partnerid
Eesti Disaini Maja koostööpartneriteks on: *Eesti Disainerite Liit *Disainiöö festival *Overall Eesti *Tallinna Kaubamaja *Saaremaa Kunstistuudio
“Luther ja Isokon. Teedrajav arhitektuur ja vineermööbel”
Terve septembrikuu oli Arhitektuurimuuseumis avatud näitus “Luther ja Isokon. Teedrajav arhitektuur ja vineermööbel”. Inspireerituna vineeri ajaloost ja Lutheri tehase pärandist algatas Eesti Disainerite Liit (EDL) projekti, mis aitab tutvustada Lutheri tehase välisesinduse …